duminică, 17 ianuarie 2010

BMW 530D










Masina : BMW E60 530d

Foto : Stan Ovidiu

Proprietar : Razvan


1.Cand Ai Achizitionat Masina ?

Masina am achizitionato din Germania in anul 2009 luna decembrie 28

2.Esti multumit de ea?

Da sunt foarte multumit inspecial ca are un consum de WV Golf si ofera performantele uni Bmw in toata firea datorita motorului 3.0L 231 Bhp

3.Ce iti place cel mai mult la ea?

Ce imi place cel mai mult la ea? tinuta de drum, manevrabilitatea si puterea simtita in orice depasire! intr un cuvant PLACEREA DE A CONDUCE

4.Esti pasionat de motorsport?

Da , sunt. In special de raliuri... Cu toate ca la noi in tara nu este cotat prea bine.

5.Te gandesti sa o vinzi in viitorul apropiat, cu ce ai inlocuio?

Nu. Nu am de gand sa o vand prea curand. Totusi daca ar fi sa o dau, as opta pt un BMW Seria 5 X-Drive.

6.Ai grija de masina sau o consideri doar o ''tabla''?

Am foarte mare grija de masina pt ca si ea "are grija" sa ma duca in siguranta acolo unde vreau sa ajung.

7.Ce preferi mai mult? Confortul sau performanta?

Tinand cont de tara in care traim, eu prefer confortul cu PAKET M.

8.Este Romania departe de cei din strainatate,in domeniul motorsportului ?

Romania este destul de departe in acest domeniu. Dar ar fi si mai departe daca nu ar fi implicati cativa sportivi straini mai ales la CNR

- Multumim Razvan pentru interviul acordat.





Niciun comentariu: